piatok 11. januára 2013

Moje najobľúbenejšie štetce! 


Čo sa týka štetcov, som úplná závísláčka. :D V zbierke ich mám naozaj veľa, no je pár takých, na ktoré nedám dopustiť! :)


Štetce na tvár:

zľava Sigma F82, Sigma P82, Real Techniques powder brush,
 Zoeva Powder, Sigma F40 

Sigma F82- tak toto je jednoznačne najlepší štetec na make-up. Syntetické vlákna sú neskutočne husté, no zároveň veľmi jemné, čiže bez problémov rozotiera tekutý, krémový a aj ten najhustejší make-up. Vďaka svojmu oblému tvaru sa jednoducho dostane aj do oblasti okolo nosa a očí.

Sigma P82- štetec je zmenšenou verziou predchádzajúceho. Táto kolekcia Sigma štetcov (P80, P82, P84, P86, P88) má nahradiť prsty pri aplikácii korektorov atď. Štetec je hustý, jemný a poskytuje skvelé krytie. Používam ho s tekutými korektormi, no najviac s Make up cover- om od Dermacolu. 

Real Techniques powder brush- toto je môj obľúbený štetec na púder, je veľmi veľký, čiže na nanesenie púdru na celú tvár treba iba pár ťahov. Púder nanáša veľmi prirodzene a jeho vlákna sú až neuveriteľne jemné. 

Zoeva Powder- tento štetec požívam na nanášanie bronzeru a kontúrovanie. Jeho tvar mi veľmi vyhovuje, rovnako ako jeho stredná veľkosť. Bronzer sa s ním veľmi jednoducho rozotiera a pôsobí prirodzene. Je súčasťou Zoeva Bamboo setu.

Sigma F40- štetec určený na kontúrovanie a lícenku, no ja ho využívam najmä na nanášanie lícenky. Je veľmi jemný, vďaka čomu lícenku nanesie prirodzene a skvelo ju rozotrie.

Štetce na oči:

zľava Sigma E50, Sigma E25, Zoeva Shader,
 Zoeva Pencil, Zoeva Liner 

Sigma E50- skvelý štetec na nanášanie tieňov na celé viečko a na rozjasnenie oblasti pod obočím. 

Sigma E25- tak toto je jednoznačne môj najobľúbenejší štetec zo všetkých. Je veľmi univerzálny, vhodný na nanášanie tieňov aj ich skvelé rozotieranie.  

Zoeva Shader- štetec používam na presnejšie nanášanie tieňov na viečko, je jemný a aplikácia s nim je veľmi jednoduchá. 

Zoeva Pencil- štetec skvelý na detailnú, presnejšiu aplikáciu. Napríklad pri vytváraní "V-čka" na vonkajšom kútiku oka. 

Zoeva Liner- môj najobľúbenejší štetec na obočie. Jeho veľkosť mi presne sedí a obočie s ním upravím raz-dva! :) Rovnako ako Zoeva Powder, aj tento je súčasťou Bamboo setu.

LINK Sigma štetce
LINK Real Techniques štetce
LINK Zoeva štetce


1 komentár: