štvrtok 10. januára 2013

Recenzia: Naked palette 


Rozhodla som sa môj  prvý príspevok venovať najúžasnejšej palete na svete, Naked od Urban Decay! Na internete je síce milión rôznych recenzií, no ja som jednoducho nemohla odolať.. :)


V paletke sa nachádza 12 nádherných tieňov, z toho dva sú matné (naked, buck). Paleta je v teplých tónoch, vhodná pre všetky typy pleti. Či svetlejšie, či tmavšie. Ja osobne patrím k tým svetlejším. Súčasťou balenia je aj báza, s ktorou nemám  najmenší problém. No zo štetca sa až tak veľmi neteším. Nie som totiž fanúšičkou tohto typu syntetických vlákien. Ale čo tam po ňom, späť k tieňom! :)

Veľmi ľahko sa rozotierajú, vydržia celý deň a hlavne sú neskutočne krááásne! Moje obľúbené sú virgin,  naked, sidecar a buck. Tieto štyri používam najčastejšie, najmä pre každodenné líčenie, zatiaľ čo napríklad halfbaked, darkhorse, gunmetal su skvelé pre večerný make up.


Jediné, čo mi v tejto palete možno trochu chýba, je matný svetlý tieň ako rozjasňovač pod obočie. Okrem tohto nemám ani jednu výhradu! :)

Na ukážku par nádherných metalických odtieňov:

zľava sidecar, half baked, smog, toasted, gunmetal


Na záver dodám len toľko, že sa desím dňa, kedy túto úžasnú paletku miniem. Jednoznačne ju odporúčam každému, určite nebude nikto ľutovať! :)

Tu je LINK.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára